Kemaluan Terserlah

Sorry lamee tak update belog akuu yang usang ni . Acctually tajuk mmg Hot . tapi takde ape pon . Akuu just maluuu kene panggil kat perhimpunan tadi . \femes sekejap/ Hihi .

sebab ape ? Ahh rahsia .

bukan aku sorang tapi and the gang . hihi . Akuu tanakk cite . Maluu gileee :p
\Aku pemalu/  .


Anakk sedara aku . muncung dea memang sexy . tak padan ngn budakk . time ni umur berapa Aku pon tak ingad . duduk dalam Wilca lagi :D Hihi .

Muke aku bile stress . Muncung aku memang sexy . Mata Aku cantikk . \jangan jeles/
Akuu stresss . Exam Mid Year dah nakk dekat . one week lagi . Aku still lagi main-2 .

balikk sekolah beg . buku campakk . langsung tak sentuh .

Okayy aku takut result aku terukkk :( Nanti turun class . Ahhh takknakkkk !


Akuu stres takde lah mcm baby nih . meraung bagai .Hihi . Peace Baby :* Kbai .
Assalamualaikum . \jawab tande sayangg/