I Love You H ♥

Hazama . k aku memang suka dia . biar lah tak handsome pon kan ? sumpah ah aku cakap . dalam banyak-2 finalis yang perfome tyme final dia sorangg jea ah yang bestt . mantap gilaaa \trademark azri/
comment pon semua positif . Hihi . Akuu semangat gilaa siap vote dea . vote sekali jea lah kan .
kredit aku bukan bykk even baru topap :p save sikitt nakk text Mr . A ♥ . Heee tak sia-2 kudd dea masukk balikk .  sebab dulu dia tersingkir dalam AF berapa aku pon tak ingat . AF 4 or 5  kudd .
Okayy esok school aku malas nak update pnjangg-2 . Baju sekolah pon tak gosok lagi . Aku mmg mcm ni .
Sukaa sangat buat kerja last minit . Aku bangga gila kan haritu cakap aku takde homework ? Aku baru ingat semalam folio sejarah aku tk buat lagi -.- benci betol bab-2 buat folio ni . Harap kan dia tambah marah dalam exam jea . law ta memang aku tk buat dah . Kay ah . entry aku memang selalu pendek . tak pernah panjang
HAHA ! XD kbaiii :*