Esok Sekolah







Assalamualaikum :* jawab tanda sayang . teheeee * ignore jea pict aku kat ats yg burukkk nih .
nakk interframe jea ;p ngeh !
Esokk sekolah , then esok jugakk Hari Guru .
Jyeahh ! school aku tak celebrate esokk . sebab minggu ni and minggu depan exam .
So ditunda . Bila ?
20/6 . HAHA ! bulan depan . mmg lambattt . Acct tarikh tuh tarikh pengetua school aku bersara :'(
Pengetua paling best ! Dia lari mmg laju . Aku pon kalah aku rase .
\Lemak banyak/ :D
So , celebrate sesama . Aku mintak sgt pengetua baru nanti sama mcm pengetua sekarang .
Hihi . esok school macam biasa . Homework aku baru siap .
Berpeluh ketiak akuu bukak dictionary . Homework English punye pasal .
\Aku bukan minah salleh/
Hihi . 19 haribulan Aku exam . maybe tak update blog . 
Wish luck for me yeah ? korang yang tengah exam pon buad elokk-2 taww !
tak dpt jawab . sebut nama aku 3 kali . Huahua .
Kbai :* Aku nak tidur .
.Always Miss You :').