kaw buat aku rase macam nak melompat

Hari ni aku exam P.Seni , PAFA and Sivikk . senang jea , takpee tak penting pon .
Akuu risau minggu depan . Aku risau aku tkk dapat jawab . Aku risau result aku terukkk .
                            Hm , mintak ah soalan senang :')
tadi aku stres jugakk jawab soalan sivik , 60 soalan yang aku rase macam aku nak melompat bagai monyet, soalan dea ? perghhhh ! banyakkk bab-2 plihan raya . kerajaan lahh .
  Politik lahh senang kan -.-Akuu tak suke , tak main politikk ahh wehh !\bawah umur/ sumpahh aku time jawab soalan tuh nak jea mencangkung kat bwh meja , nak melompat bagai .
         
                            semakk otakk dohh ! -.-


serious aku cakap . kalau sivik ah soalan macam tuh . tak lagi sejarah yang boleh buadd otakk aku terbelah dua
    tak lagy science yang boleh buad otak aku berkecai .Math lagi . Hm .dalam class aku kene duduk tengah tengah . yeahhh ! nak tiru pon agak susah :D Hihi .
Aku maybe tak update belog dlm masa seminggu nih . but maybe aku akan blogwalkingg jeaa kalau sempat lah kan ? If tak sempat takpee . seminggu kan ? esok esok ade lagi . HAHA !
Goodluck korang ! :D