Aku Bahagia

Assalamualaikum bloggers . jawab tanda sayang :* Okay acct aku pun tak tahu ape aku nak update sekarang ni . Title jea lebih . Isi takde pun . Sbb tu karangan aku tak pernah nak dpt A . K abaikan . Aku tahu kau pandai :>
Aku update ni just ape yg ada dlm otak aku sekarang .

Kay tadi dekat school . tak belajar sgt . Memang bahagia mengalahkan org kahwin \tipuu/
cikgu pun taknak masuk . ramai jugak cikgu yang tak datang . Belajar Agama tadi pun kerja gelak jea .
ustazah a.k.a samurai . dia paling hot dekat school dengan tudung dia yang labuh alaaa-2 muslimah gituu .
buat kitaorang gelak . cerita pasal zaman sekarang . Fyi : lelaki patut jaga perempuan sebabnya perempuan berada di bawah lelaki .
mesti korang blurr sambil garu kepala yang kelemumur penuh tuu kan ? HAHA ! maksud dia macam pasal kes sexual ni lelaki yang dipersalah kan even dua-2 dah offer diri . sbb nyaa lelaki jea yang patut jaga perempuan . takkan perempuan jaga perempuan pulak kan ? pelik dah bunyi . laki jaga laki apetah lagi .
memang tak bagai pinang dibelah dua , tiga , empat sampai 18 pon . \ape aku merapu/

Acct aku pun tak berapa nak faham apa yang samurai aku tu cakap . Aku dengar jea . muka mengantok dengar dia cakap dekat depan . tidur semalam agak lewat . pagi-2 tengah tidur ada pulak sorang mahkluk ciptaan tuhan yang indah ni text akuu . Haihh . harap pujaan hati jea :> Law tak dah lama godai :p


# Aku suka gilaa dengan lagu blog aku . honestly aku cakap . Aku dengar lagu ni rasa tenang jea :'>
Aku pun Happy dengan pujaan hati bak purnama merindu aku . Aku sayang dia . gaduh pun sekali jea selama perkenalan aku dengan dia . kay aku dah geli . Sorry ah gua tak jiwang okay . Gua Rawks . LOL !
Kay tadi dalam class kawan aku . Nama dia Myra . known as Mama . nick yang comel gituu disebabkan dengan size badan yang comel :O HAHA ! dia ada create satu ayat ni . Aku suka gilaaaa .
sapa sapa yang ade niat nak bunuh diri disebabkan cinta tu better korang tarik balik k :p
HAHA !Ni lahh ayat diaa sweet kan ?aku pegang dengan prinsip ni .

   People say they cant live without love , 
     But for me I cant live without oxygen