Iloveyou Daddy ♥

Harini aku rajin lagi . update memang laju buat homework malas . okay tuu lah aku . suka menaip tak suka menulis \tulisan buruk/ Hihi . tadii best sgtt . pergi school tak belaja then balik awal . sebabnya hari ni ade HARI PERPISAHAN PENGETUA SMKSM .okayy aku tk tahu pulak celebrate hari ni penatkan aku jea bwk buku , dah lahh salah jadual pulakk . nasib baik lah kann . mati-2 hari ni aku ingat hari isnin . sbb smlm aku tak pergi school so aku ingt smlm hari ahad . cuti XD
HAHA ! kay abaikan . okay tadi budak petang combine dengan budak pagi . best jugak dapat tengok mamat-2 handsomee \k tipuu/ . nakk tengok tak daddy kita ? k kejap ehh . nak upload . korang dah tengok jgn tergoda pulak okayy :p
daddy aku lari laju taww . ni time rentas desa haritu . Hihi :)
okayy esok dia takdaa . dia dah bersara . untung school aku dapat principal baik mcm ni . best sgt .
dia masuk jea school . mcmmcm dah ade dekat school sekrang . dia sporting ♥
Kitaorang student SMKSM semua sayang dia .
okayy Iloveyouu Daddy :* take care .