tetiba rajin

Assalamualaikum :* sorry sebab lama tak update . Aku online . tapi aku mlas nak update entah kenapa . lately aku rasa bosan dgn blog . kau jgn tanya kenapa lah kan ? maybe disebaban twitter dah mengorat aku .
Okay jgn slahkan twitter . twitter mmg best . org dari dulu dah ad twitter  , aku baru skrg buat . takpe lah .
sekali sekala kuno tidak mengapa \ayat tknak klah/

Harini aku rajin nak update . entah kenapa bangun tidur dengan tak mandi kejap lagy nak school aku boleh pergi online dan terus meng-update . mungkin jugak disebabkan smlm aku dah ter-baca satu entry ni pasal aku .
kakak gilaaa aku yang update . agak geli geloman aku . hikkhokkk :D korang nak baca ? click sini

dalam bykbyk gambar aku . tah kenapa dy pergi letak gambar sakai aku yang tuu . haishh . thanks ah kakk kau dah update psal aku even kau tenga update tuh kau buatt muka hanjing dgn tak rela hatinya hanya redha pada Tuhan :3 Okay aku dah start mengarut .

Now aku pulakk dah update pasal dea . K sorry aku tak pndai speaking mcm dia . kalau kau baca ayat aku nnty . close jea site aku ber-belit dah lidah  korang nnti . HAHA ! Ayat aku tak mcm dia .
Aku speaking pon aku pergi Goggle Translate jea . hikhokk xD

Okay ni dia . Nama dia Shahira Rahman . Known as E . pendekk jea nickname dia . haha . okayy aku update ni kau jgn nak byk songeh lahh kak kan kalau kau baca lah :P aku guna pict ni sbb pict ni jea ade dlm lappy akuu . aku malas nak copy mana-2 dah . K dia ni gilaaa serious aku cakap . Aku kalau mengutuk , ber-gossip , sharing ape-2 ah dgn dia . k dia dah mcm kakak aku betol . kdg-2 gduh . kdg-2 takkk . \ape aku ckp ni / dia dress mmg lawa tak mcm aku . aku jrang hang . biasalah . Aku perempuan baru 14 . HAHA ! okay abaikan . aku kenal dia ni cukup bertuah ah kutt  . mcm kat entry dia ckp dia taknak kehilangan kawan mcm aku . memang aku terharu tetiba rasa diri ni dihargai . HAHA ! okay aku pun . aku taknak hilang kakak mcm kau . nanti takde org nak teman  aku lagy :') Iloveyoubongokkkk :*

korang jgn lupa follow aku taw . button follow ade jea dekat atas tu . jgn buat-2 tak nmpak okay ? :p
Aku suka background blog aku sekarang . Hikhokkk . Kbai :* sayang korang .sayang A .sayang S  ♥